Che Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA katılıyorum huntelaar ı satmak çok buyuk bir hata senın adına bencede cemil abicigim gercekten işe yaramıo istersen ilk 4-5 haftayır atam gör ?
BaTu. İşine karışmak gibi olmasın ama Huntelaar'ı satmasaydın keşke.Ama yine de sen bilirsin.Başarılar.:)
Che Durch Cupasında iyi galibiyet ;) Şampiyonlugun dügünlenecegi mac ! Vs Macın galibi ajax Süper Futboluyla Feyenordu Devirdi Macran görüntüler BİRAZ sonra liverpool-Ajax macı baslıyacak bizden ayrılmayın ;)
crdsa Lütfen başlığı kısalt. Başlıkta gelişmeleri yazmayın (en azından kısa yazın), normal bir şekilde dursun başlık.
cmrcnc arkadaş başarılar diliyorum mümkünse Huntelaar ın feyenord daki durumunu atabilirmisin bence de Huntelaarı satman biraz hata gibi ama olsun sen devam et :D
Che Orjinal Mesajı Yazan: cmrcnc arkadaş başarılar diliyorum mümkünse Huntelaar ın feyenord daki durumunu atabilirmisin bence de Huntelaarı satman biraz hata gibi ama olsun sen devam et :D al krdes
cmrcnc Orjinal Mesajı Yazan: Falcao4 [QUOTE Orjinal Mesajı Yazan: cmrcnc arkadaş başarılar diliyorum mümkünse Huntelaar ın feyenord daki durumunu atabilirmisin bence de Huntelaarı satman biraz hata gibi ama olsun sen devam et :D al krdes eğer sendede böyle oynadıysa da ben satmazdım benim city kariyerimde ilk sezonda 15 tane falan gol attı ama 2. sezonda kupa maçlarıda dahil olmak üzere 39 maçta 41 gol attı ve chelsea ye 78 milyon dolara sattım ama yinede senin bileceğin iş kariyer senin:D