Üstün Oynadık Ve kazandık

Cok güzel iki golle kazandık :)

Şampiyonlar Ligi Büyük macı

Ve

Büyük kapışmada Gülen Tarara Olmadı ama liverpol büyük avantajda Ajaxta moraller Bozuk :(

Ozan İriş ;
Cok güzel futbol oynadık ama 90 da attıgımız gole hakem +4 İşaret etti babel 90+5 de topu aglarımıza attı ama
bu bizim turu atlayamayacagımız anlamına gelmez liverpola ingilterede var gücümüzle atlayı turu gececegimize
inanıyorum...
MOrallerimiz bozuk olarak cıktık 2-0 galibiyetle devam ettik . BU arada leonardo gol attı :D:D:D:D:D

Lİg tablosu söle olustu adım adım Şampiyonluga !

Birazadn Rovasn macı Var bizden ayrılmayın ;)