.Hakan. Konu yanlış yerde. Burası PES forumu. Ayrıca bunlar 2008-2009 formaları falan değil. Açıklanmadı daha.
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: .Hakan. Konu yanlış yerde. Burası PES forumu. Ayrıca bunlar 2008-2009 formaları falan değil. Açıklanmadı daha. Zaten formalar da PES 2008 için yapılmış.
c_ronaldo10_10 verdiğim rahatsızlıklar için özür dilerim image shack a uploadladım bilmiodum formam:http://img184.imageshack.us/my.php?image=for1tg9.jpg