cod2 Evet Internet'de gezerken Gordum arkadaslar 08-09 Forması Bole olucakmıs bende yapdım ısde resımler NOT:KALECI FORMALARI BANA AIT DILDIR.... 08-09 AWAY HOME KIT BANA AITDIR... Resimler. Download Lınk: http://rapidshare.de/files/39487020/Fenerbahce_08-09_sezon_K_t_By_Perco1907.rar.html RAR SİFRESİ: perco1907 İyi Oyunlar
selcuk38 Bu forma, nette birinin yaptigi bir formadir, yeni sezon formalari tanitilmadi bile. Belkide o adamin adidas'da tanidigi falan varsa o ba$ka:) Yani resmi degil bu, ama tabi ki de her$eyden önce emege saygi, ugra$mi$ yapmi$ arkada$imiz
Legend_Ghost_2307 yeni sezon formaları değil bile bunlar yaa.. bi forumda biri kafasından formaları sallama renkler yaptı fenerin 2009 forması oldu..adidas aynı dizaynı 2 sene üst üste yaptımı hiç yaa..chelseasinden milanına hepsinin dizaynı değişiyo zaten.. kim salladıysa bu forma şekillerini helal olsun valla.. ama formaların oyun gözüyle bakarsak güzel tebrikler.. ama şahsen orj. forma olmadanda kulaktan dolma bi formayıda yüklemem.. ;) :)
[silindi] Birisi yeşil sarı çok güzel bir forma yapmıştı antu.com forumlarında umarım bu seneki 3. formamız o olur.
Darkmute **Resimdeki Away formasının (sarı-beyaz forma) doğru olma olasılığı yüksek. Sanki gerçekten öle bişey duymuş gibiyim. Celtic'in forması gibi olcak deniliyodu . Fakat ilk formadan emin değilim. Sadece tonları farklı iki maviden çubuklu forma olcağını sanmam. Zaten o formayı birisi istek yapmıştı , yaparmısınız die.**
ultrAslan BH bunlar fantezi formalar arkadaşlar kafanızı bunlara takmayın bunlar sadece öneri ama adidas farklı stiller deniyor 2 tane çubuklu formanın olması beklenmez o lacivert-turkuazı bir arkadaş benden istemişti ilk ben yapmıştım:D:D
aLperrr evet bu formalar tamamen fantezi forma. çünkü adidas 2 sene arka arkaya aynı stilde forma yapmaz, yapsa da daha az satılır. başka nedeni fenerbahçe daha formaları tanıtmadı ve fenerbahçe formaları da transfer politikası gibi son dakikaya kadar gizli tutuyor :D . diğer nedeni de fenerbahçenin bu sezon formalarını nike yapıcak diye duydum.
sameet5454 yha arkDaşLAr ben m.unitedin formasını isTiom yiaa dierLEri onemLi deiL eeR bana uLaşTırırsanız gerçekTen cok sEvinicem
tevfikken sana mı ait? kimi kandırıyosun sen, basbaya antu 'dan almışsın... oyuna güzel uyarlamışsın, o ayrı...
tasu21 Orjinal Mesajı Yazan: aLperrr evet bu formalar tamamen fantezi forma. çünkü adidas 2 sene arka arkaya aynı stilde forma yapmaz, yapsa da daha az satılır. başka nedeni fenerbahçe daha formaları tanıtmadı ve fenerbahçe formaları da transfer politikası gibi son dakikaya kadar gizli tutuyor :D . diğer nedeni de fenerbahçenin bu sezon formalarını nike yapıcak diye duydum. eğer formalar nike olursa fenerbahçenin tam klasına yakışır bir şekilde olur ;)