Orjinal Mesajı Yazan: Oguzhan06Ank
Ömer Abi Zor Bi gRUBA Düşmüşsün Ama Uefa Garanti
Orjinal Mesajı Yazan: Emir1952
ömer abi iyi gidiyosun cl de grup zor ama en azından uefaya gidersin ilan iyi bir oyuncu
sağolun arkadaşlar gerçekten zor bir grup işte Şampiyonlar Liginin ve TSL'nin maçlarının devamı...




Roma karşısında aslında denk bir oyun sergiledik gol pozisyonlarımız da oldu,Volkan kalede devleşti ama 89'da yediğimiz gol bizi kahretti.






Maçın ardın basın toplantısında Sir Ömer SARAÇ basın mensupları tarafından
takımı zor deplasmanlarda anlamsız şekilde atak oynattığı konusunda çok
eleştirildi. Genç Menejer bu eleştirilere şöyle cevap verdi: "Biz şimdiye
kadar bütün maçlarımızı bu taktikle oynadık ve takımın bugün geldiği nokta
bu taktik sayesindedir. Benden takımı defansiz oynatıp göze hoş gelmeyen
oyun oynatmamı kimse beklemesin,zira ben takım başında olduğum sürece bu
taktikle oynamaya devam edeceğiz!"



Çok ortada bir maç oldu resmen atan kazanacaktı ama kimse atamadı

