Orjinal Mesajı Yazan: Oguzhan06Ank
Güzel gidiyosun Ömer ABi ben Sana Şimdi Diyiyorum Uefa Senin
Sağol Oğuzhan destek için,bu arada yine yeni kariyere başlamışsın neden bıraktın Kocaelini?
Orjinal Mesajı Yazan: aziiiiz
portoyu rahat elersin
Eyvallah:)
Orjinal Mesajı Yazan: AFC Ajax
Ömer Abi tebrikler. Lyon rehavetini üzerinden atıp Porto'ya da ciddi bir şekilde hazırlanacağına eminim...
Hazırlanmakla herşey olmuyor dostum ya,kısıtlı imkanlarla boğuşmaya çalışıyoruz işte
Orjinal Mesajı Yazan: R10_HUSO
Porto zorlu rakip ama bence sen onuda halledersin..
Valla arkadaşlar bu kadar destek varken eleyemezsem çok üzülürüm gerçekten.
Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
ömer kusura bakma ne zamandır mesaj yazamıyorum sende bence bu kariyerle efsane olacaksın.
bende öyle cemil birkaç gündür vakit ayıramıyorum ne oyuna ne foruma işler çok yoğun ama bu gece biraz ilerlicem bi terslik olmazsa.sende emekli olmuşsun hayırlı olsun biraz dinlen bari çok yoruldun yıllardır:D
efsane olmaya gelince biraz zor diye düşünüyorum çünkü kupa sayısı olarak 3 sezonda ancak 1 şampiyonluk kazandım ama oyundan keyif alıyorum önemli olan da bu zaten,böyle keyif almaya devam ettikçe kariyeri de sürdüreceğim.tabi bir de takip edenler olması lazım:p
Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_
Ömer abi çok güzel,UEFA senin!:)
İnşallah dostum inşallah...
Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti
tebrıkler abı kayserı yle muthıs ısler cıkartıyosun uefa yı beklıyoruz senden
aslında kayseri kadro ve ekonomi olarak tsl'de 3 büyüklerden sonra en iyi takım daha iyi olabilirdim diye düşünüyorum.şu an yeni bi kariyer başlamış kayseri ile onu takip edicem benden daha iyi işler çıkaranlar olabilir,yine de sağolun arkadaşlar.