Orjinal Mesajı Yazan: Dukebox
bence gayet yerinde transferler abi..Yattara olayına bakma sen maçlarda 8 9 la oynadımı görürsün seyirciyi o zaman:)
bu transferlerle kadron genişledi çok da iyi oldu yeni sezon için...
Ama sanırsam transfer sezonu daha bitmedi bi kaç tane daha alacaksın..onları da merakla bekliyoruz,
bi tane yıldız hiç de fena olmaz hani :D
kolay gele...


Kayserispor yıldız oyuncuyu son anda Barça'ya kaptırdı: Kayserispor San Lorenzo'nun yıldızı Andres D'Alessandro ile görüşürken son anda Barcelona'nın araya girmesi ile oyuncuyu Barcelona'ya kaptırdı. Bu olay takım taraftarlarında hayal kırıklığı yarattı. Fakat menejer Sir Ömer SARAÇ bir yıldız arayışlarının devam ettiğini ve ses getirecek bir transfer için uğraştıklarını söyledi.

KAYSERİSPOR İNTERTOTO'DA FIRTINA GİBİ ESİYOR!
İntertoto 2. Tur'da rakip Avennir Beggen ve çok çok hafif geliyor. 3. turda ise Sion ile eşleşiyoruz maçlardan önce biraz çekinsek de ilk maçın ardın rahatlıyoruz ve turu çok kolay geçiyoruz.




Bu arada Martin Palermo serbest kalmıştı,denemek için kampa çağırdım bir ay deneyeceğim.Özelliklerinin SSini koyuyorum,fikirleriniz ne sözleşme imzalayayım mı yoksa gitsin mi?:D


UEFA Kupasında kuralar çekiliyor ve Kayserispor'un rakibi Spartak Trnava


LJUBOJA ve LEONARDO KAYSERİSPOR'DA!

Kayserispor 29 yaşındakı Sırp futbolcu için kulübü Stuttgart'a sadece
35.000 $ ödedi. Stuttgart takımında mutsuz olan Ljuboja ise hedefleri olan
bir takıma gelmekten mutlu olduğunu,kendini ispatlayacağını söyledi.
Taraftarların problemli bir oyuncu olan Ljuboja transferi hakkında çok
memnun olmadığı,menejer Sir Ömer SARAÇ'a yönetimden muhalif seslerin
yükseldiği bildirildi.

Ljuboja transferinde taraftar sesleri biraz yükselse de Brezilya U-21 milli takımı
forması giyen Leonardo'nun takıma katılması bu sesleri biraz azalttı. Sir Ömer SARAÇ
bu transferle transfer sezonunu kapattıklarını,artık takımda uyumu yakalamaya
çalışacaklarını açıkladı.