ilk sene için önemli bir sonuç bence..intertoto dan rahatlıkla uefaya geçebilirsin diye düşünüyorm..
ama önümüzdeki sene için daha bomba transferler bekliyoruz..'ya herro,ya merro' taktiğine:) gidecek adamlar almalısın..belki de defansı güçlendirmelisin...
kayseriye güvenimiz tam,bi an önce transfer ve yeni sezonun ss lerini bekliyoruz..
not: yeni stad da hayırlı olsun :)