Orjinal Mesajı Yazan: korkunbendenn
arkadaşlar hiç bu kadar kasmayın. sınavdan önce bir adet pet şişe su alın. bandını çıkarın(marka adı yazan şey işte:D) ve kopyalarınızı yazın. daha sonra tekrar yerine yapıştırın. suyu mümkün olduğu kadar az için çünkü o su sizin büyüteciniz olacak(yazılar karınca duası misali küçük olacak tabi) sonra şişeyi döndür döndür yaz. yıllardır yaparım,ne hoca çaktı, ne de bi sorun oldu şu ana kadar:D:D
umarım işe yarar:D
Bunu ben yapıyorum:D
"tülay yöntemi
türü: kollektif
zorluk derecesi: çok kolay
risk faktörü: çok düşük
kullanım alanı: çoktan seçmeli bütün sınavlar
ilk önce kopya çekilecek arkadaşların şıkları
a: çok kolay
b: kolay
c: normal
d: zor
e: çok zor
olarak bilmesi gerekir. sonra sınav başlar ve bildiklerinizi yaparsınız. emin olamadığınız bir soruyu, atıyorum 22inci soru ve yine atıyorum e şıkkı olduğunu zannediyorsunuz. sonra öğretmene "ya hocam 22inci soru çok zormuş" dersiniz. hoca da sazan ise soru kağıdına bakar ve dikkati dağılır. o sırada işte sizin bahsettiğinizi anlayan fedakar arkadaşlarınız "bence .." şeklinde başlayarak size şıkkını söyler. böylece seyircilere sorma joker hakkını kullanmış bir yarışmacı gibi kendinden emin şekilde kağıda doğru şıkkı işaretlersiniz.
not: bu yöntemin ismi lisedeki kimya hocamızdan gelmektedir. kendisi sorular hakkında gelen fikirleri epey dikkate alırdı."
Not: Alıntıdır