arkadaşlar herkes buraya sınavlarda nasıl kopya çektiğini anlatsın unutmayın kopya da bir sanattır ben bir tane örnek olarak resimli bi tane koyuyorum :D
önce yazılarımızı yazalım word ten

Yazıcımızdan alalım kopyacıklarımızı :D

Şeffaf bir bantla yazılarımızın üzerini bantlıyoruz

Kopyacıklarımızı kesiyoruz

Bandı ıslatıp kağıttan ayırıyoruz



Kurutalım

Bundan sonrası hayal gücünüze kalmış


:D :D :D