esadowic ne saçma sapan soru ya.hangi forumda olduğunu da mı bilmiosun.elbette fifa 08 başka ne olcak ki
umulican http://bp2.blogger.com/_yO02P0EFajI/SIpWBfOBt6I/AAAAAAAAA0U/XVamioMbeuQ/s1600-h/2008-07-25_formabayrak.jpg bu adreste var bunu yapatsanız sevinirim tabii diğerleride olur
esadowic foruma bakmayı nie düşünmüosun.witch kingin konusunda var.flood yaptığının farkında da deilsin.saçma sapan cevap verdiğim yok.sadece sorduğun soru çok saçma.daha hangi forumda olduğunu bilmiosun.