AmAstasiA arkadaşlar bana 3 büyüklerin (oyuna eklemek için)forma linklerini verebilirmisiniz bi zahmette nasıl ekleneceğini anlatabilirmiisiniz:D ama formalar gerçekten çok güzel olsun yhane çok beğendiğiniz olursa sewinirim emir veryomuş giib oldu ama ...:D
AmAstasiA esad formalar çok güzel baktım senin konuyu ama pek bilgili olmadığım için onları 768.768 den 512.512 ye indiremedim bu yüzdende oyuna ekleyemedim nasıl yapacağımı söleyebilirmisin? bu arada galatasaray link için çok saol;)
AmAstasiA abi ben patch istemedim sadece 3 büyüklerin formalarını istedim :S bende patch war arkadaşlar yapmayın yha lütfen çok lazım hiçbirinizdemi yok yardım edin lütfen...!!!:(
yavuss http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=90134&pagenumber=50&perpage=10 burda var..
yavuss creation master 08 i indir ve kur. Takımı seç kits bölümüne gel ordan importla çok basit.. (cm 08 forumda var ara bulursun) :)
AmAstasiA abi tmm saol bilgilerin için çok iyi oldu son bişi daha sorucam şu formaların boyutlarını nasıl küçültücem yhane nasıl 512.512 yaparım?:Dşimdiden saol
AmAstasiA ben buldum artık kardeş saol yinede gerçekten senin formalarda bayabi güzel eklemeyide buldum fakat bişi sölicem güzel bi şekilde galatasarayın formalarını yapabilirmisin??ben ekledim ama çok parlak oldu güzzel görünmüyo yhane sana zahmet:Dyaparsın inş başarılar...!:)