uAYDIN09 Orjinal Mesajı Yazan: 0zan Yamayı yükledim gerçekten güzel; ama Kocaeli spor niye bu kadar güçsüz olmuş, sonuçta adamlar 1.lig şampiyonu olmuş, güngören belediye'den daha güçsüz olmuş... CM08 İle Bunu Düzeltebilirsin ;)
0zan Tamam benim için sorun değil de herkes cm kullanmayı biliyor mu bakalım. Gerçi artık herkes kendi çapında yamacı oldu o da bi gerçek...
ulutashus allahım böyle bir yama olamaz gözlerime inanamıyorum tek başına nasıl yaptın bunu bu harika bir emek çok uğraşmış olmalısın, tebrikler
.seRKan. Orjinal Mesajı Yazan: ulutashus allahım böyle bir yama olamaz gözlerime inanamıyorum tek başına nasıl yaptın bunu bu harika bir emek çok uğraşmış olmalısın, tebrikler Teşekkürler, yaklaşık üç hafta falan uğraştım 2. ligide yapacaktım ama tek başıma gözüm kesmedi.
burnas patchsiz fifa ya kursam sorun olurmu. Patch leri kurunca çok kasıyor oyun o yüzden kurmuyorum ? Ellerine sağlık .
nuriberkan arkadaşlar ben bu yamayı indirdim ama formaların hepsi kırmızı cmp dosya olanı indirdim biri bana yardın etsin cevabınızı bekliyorum:(
.seRKan. Orjinal Mesajı Yazan: nuriberkan arkadaşlar ben bu yamayı indirdim ama formaların hepsi kırmızı cmp dosya olanı indirdim biri bana yardın etsin cevabınızı bekliyorum:( Yamayı yükledikten sonra fathbuilder programı çıkıyor orada build butonuna tıklayıp işlemin bitmesini beklersen formalar düzelir.
nuriberkan serkan abi cmp dosyasını inidrdim ama fathbuilder programı yok bu yama cm 08 den imporlayarak yaptım yardın edermisin
Carricudizilla indirmene gerek yok orda regenerate fat and bh files gibisinden bişi yazıyo ona bas ewet de bekle aynı işi görüo
BLACK EAGLE5 Gerçekten çok kaliteli ve düzgün bir yama olmuş tebrikler umarım ilerde stadyumalrda eklenip update olur yapanların eline sağlık tebrikler