memogs1905 serkan kardeş yama çok güzel olmuş ammaaa resmi patch lerle uyumlu değil.bu yüzden süper ligdeki takımların kadroları eski.bunun için bi yama yaparsan çok hoş olur.
.seRKan. Orjinal Mesajı Yazan: memogs1905 serkan kardeş yama çok güzel olmuş ammaaa resmi patch lerle uyumlu değil.bu yüzden süper ligdeki takımların kadroları eski.bunun için bi yama yaparsan çok hoş olur. "cmp" olanı yüklediysen süper ligdeki önceki mevcut kadrolarını etkilememesi lazım.
.seRKan. Eğer kadro değişikliklerini fifa üzerinden yaptıysan kadrolar eski haline döner.Sadece creation master ile yapılan kadro düzenlemeleriniz ve transferleriniz bu yamayı yükledikyen sonra aynı kalır.
BLACK EAGLE5 evet gerçekten harika bir yamam olmuş eline sağlık kardeşim birde yeni sezon transferleri içeren bir yama yaosan onuda yüklesek süper olur valla :)
uAYDIN09 Süpersin Serkan Kardeş.. Bu Arada Bende Euro 2008 Ve Dünya Yıldızları Face İ Var Bunu exe İle Kurduktan Sonra Faceleri Yüklesem Sorun Olur mu?
fubagfb gerçekten harika birde 2.lig a grubu falan gibi birşey yapsan mükemmel olur abi ör:gebze spor v.s
0zan Yamayı yükledim gerçekten güzel; ama Kocaeli spor niye bu kadar güçsüz olmuş, sonuçta adamlar 1.lig şampiyonu olmuş, güngören belediye'den daha güçsüz olmuş...