Ottoman Yav Sertaç:D:D Geberdim gülmekten:D:D:D Sertaç; Lanet olsun şu içindeki Valencia sevigisine:D
_Mokoena_ Orjinal Mesajı Yazan: Sergio Leonel Aguero Yav Sertaç:D:D Geberdim gülmekten:D:D:D Sertaç; Lanet olsun şu içindeki Valencia sevigisine:D Napiim abi adamlarla öyle büyük anılarım var ki...
How.44 beyler,kariyer baya zevkli bi hal almış..gidişat gayet güzel;) Muhammet in transferler bomba olmuş,çok canlar yakabilir,ama benim gönlüm Ozan'dan yana.. Uefa daki rekabeti özellikle merak ediyoruz..
crdsa Bugün Muhammet giremiyor, yarın da ben yazılılarımdan dolayı giremeyeceğim. Sonraki günlerde devam edeceğiz hızlanarak.
TuNdRaLoWeR Evet,ligimizde başladı,bir kaç gün sonra hızlı bir şekilde sizlerle olacağız,takipte kalın,her an herşey olabilir;)
D.V.S 7 Dün yoktum kariyeri oynayamadık. Bugün akşam 7-8 gibi oynayabiliriz belki, Eren ve Ozan'ın işi yoksa. Çok heyecanlı bir kariyer olacak, üç takımda La Liga'da şampiyonluk istiyor, en azından birbirini geçmek :), üç takımda UEFA'da mücadele ediyor ve UEFA'yı kazanmak istiyor.:) Çok iyi kadrolar kurduk bu istediklerimiz imkansız şeyler değil.:)
_Mokoena_ Orjinal Mesajı Yazan: Ozan Kimya çalışıyorum, yarından itibaren devam edebiliriz istediğiniz kadar :) Ozan seni Asit-Baz'ınla, Redokslarınla yalnız bırakalım:P:D
Ronaldinho 80 Orjinal Mesajı Yazan: AFC Ajax Orjinal Mesajı Yazan: Ozan Kimya çalışıyorum, yarından itibaren devam edebiliriz istediğiniz kadar :) Ozan seni Asit-Baz'ınla, Redokslarınla yalnız bırakalım:P:D
crdsa **Sadece alıntıdan oluşturan mesajlar yazmayın. Birkaç kez böyle yapan üyeler cezalandırılacaktır (ban).** Bu arada önemli yazılılarım çok iyi geçti ve bittiler. Bundan sonra benim girememe sorunum kalmadı. Muhammet hep giriyor zaten :p Eren'e kaldı işimiz. Eren ne zaman gireceğini bize bildirirsen iyi olur.
_Mokoena_ Sevindim sınavlarının iyi geçmesine... Bi de bizimkiler bitse de biz de kariyere hız verebilsek. Bekliyoruz...
TuNdRaLoWeR Benimde cuma gününe kadar yoğun tempoda çalışmam gerekiyor,perşembe edebiyat,bugün biyoloji,cuma matematik&ingilizce,pazartesi coğrafya sınavım var ancak cuma gününü atlatayım bol bol oynarız:)