Arkadaşlar ilginiz için çok teşekkür ediyoruz. Gerçekten çok zevkli bir kariyer oluyor, olacakta.:)
_________________
Transfer sezonunun bitmesine çok az kaldı. Artık benim içinde bitti diyebiliriz. Almam gereken bütün oyuncuları aldım, satmam gerekenleri sattım. Sizlere küçük çaplı bir rapor sunmak istiyorum. İlk olarak şu ana kadar oynadığım maçlar ile başlayalım.

Gördüğünüz gibi çok iyi bir hazırlık dönemi geçirdik. Ligdeki ilk maçımızda biraz şanssızdık ve Downing ile Wright-Phillips yoktu. Ama oynadığımız fubol güven veriyor. Şimdide bütün transferleri toplu bir şekilde, son hali ile vermek istiyorum.

Çok iyi transferler yaptık. Atlético Madrid'i yeniden kurduk diyebiliriz.:) Hepside çok iyi, kaliteli isimler. Bir kaç hafta kötü sonuç alabiliriz fakat 1-2 haftadan sonra fırtına gibi esmeye başlayacağız. Şimdide kadromun son hali:

Çok iyi bir kadromuz var. Fakat çok üzücü bir olay oldu. Wright-Phillips en az 5 ay sahalardan uzak kalacak. Ondan çok şey bekliyordum sakatlanması kötü oldu, takıma uyum sağlamakta da sıkıntı yaşayacaktır. Simao onun yerini çok iyi doldurdu. Agüero ile çok iyi anlaşıyorlar. Helsinborg maçında Agüero'ya 2 gol attırdı Simao.:)
Taktiğimiz 4-4-2 olacak. Kadroyuda şöyle özetleyim.
Leo Franco
Rafinha
Antonio Lopez
Pablo
Ze Castro
Simao
Downing
Raul Garcia
R.Montolivo
Agüero
Doyle
İdeal 11'imiz bu şekilde.
Arkadaşlar büyük bir ihtimal ile kariyere yarın devam edemeyeceğiz. Kendinize iyi bakın, takipte olun.:)