Arkadaşım bir kere başlığı adam gibi düzelt fifa 07 filan yaz yoksa ben gerçek anladım.Birde o bişey değil ben Beşitaş menejerinde iken 2010' da baktım Ronaldinho satılık.Sonra denemeye çalıştım ama bütçem yetmedi ve birde baktım ki Ronaldinho Kayserispor'daydı.Sonra gülme krizleri geçirdim.