TheXeroX arkadaşlar Fıfa 07 manager modda valencia yı almıştım real madrid küme düşünce robinhoyu satılığa çıkardılar bende almak için teklif götürdüm ama robinho bana değil trabzonspora gitti çok şaşırdım sizdede böyle şeyler oldumu olduysa sizde yazın
TheXeroX resmide koydum ama gözükmüyor yanlış yaptım galiba:D:D:D masaüstündeki resmi nasıl yollayabilirim??:D
BaTu. Orjinal Mesajı Yazan: JucY OoO , Takımdan anlıyor Robinho:PBaşlık'da dehşet.Bi an heyecanlandım:D :)
TheXeroX Orjinal Mesajı Yazan: JucY OoO , Takımdan anlıyor Robinho:PBaşlık'da dehşet.Bi an heyecanlandım:D
Venom TheXeroX, şu mesajın altına bir şey yazmadan alıntı yapmanın amacı nedir? Bu ilk değil. Bir daha uyarılmayacaksın ceza alacaksın tekrarladığın takdirde.
TheXeroX Orjinal Mesajı Yazan: KB 24 Forumun yaş seviyesi gittikçe düşüyor..:rolleyes: evet bu yüzdende sen aramızda yaşlı kaldın
ogun217 bende de werder bremenli diego beşiktaşa gitmişti 30-35 milyon euroya nerde bu gerçekçilik nerde bu REALİZM size sesleniyorum fifacılarrrrr:rolleyes:
efsane_komando valla hiç ilginç diil bence çünkü ben bjk ye ne kadar yıldız aldım Örn : Ronaldingo , C.Ronaldo , Messi , Rooney , Gerrard , Deco vb.