Beyler Dün Cimbom Şampiyon Olduya
Biz İzmir'de Oturuyoz Alsancak'ta Bir Kalabalık Var Bağıran Bağırana Bağzılarında Gördün
Forma'yı Hemen Almışlar Güzel Forma Ama İnsan Biraz Güzelleştirir
Beyler Banada Bu Formanın Pes 2008 Formasından Yapabilirmisiniz