arkadaşlar fifa 08 e bu fırmaları yapacak olan varmı
1 saat önce yaptıydım
formayı almış gibisin formanın tamamını çekseydin
:d güsel
benimki nasıl
güselde formanın devamı varmı almış gibi gördüm de
nasıl
formanın resmini nerden buldun formayı aldınmı
yok almanyanın deplasman forması :d
yoo onlar değil en baştaki resimler
başka bi sitede buldum
vay yeni formalarımız güzel olmuş
sıkı durun galatasarayın siyah formasını ele geçirdim 5 dakka sonra sitede
çabuk çabuk
ve beyazzzz formaaa
hangi formanın üzerine yaptın bunu
meksika kaleci
minikit yokmu
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: