Bugünkü kutlamaları anca bitirebildik, oda yorgunluktan. Dün Teo konseri yüzündn uyuyamamıştım doru düzgün bu gecede Galatasarayım uyutmuyor:) Böyle uykusuzluğa can feda:p
Hakan Balta'nın o mükemmel golünde top yavaş çekimde bile zor gözüküyordu, topun hızı kaçmış bakalım merakla bekliyorum.
Servet'e maç sonunda ayıp edildi gerçekten ama Servet'in davranışı da hoş değildi. Herşeye rağmen şampiyonlukta en büyük pay Servet'in bence.
Sabri'nin böyle oynaması için illaha başka takımların izlemesi mi gerekiyordu sözümü tekrarlıyorum.
Topun Hakan Şükür'e her geldiğinde ofsayt olmasa bile ofsayt bayrağının kalmasını anlayamadım.
Cevat Güler kalsın takımın başında diyecem ama bir başarısızlık olursa yönetime direk teknik direktörsüz bırakılırsa takım diye yüklenilecektir bu yüzden kukla bi teknik direktör istiyorum artık:)
Bu güzel duyguyu bize tekrar yaşattığı için sahadaki tüm Aslanlar'a çok çok teşekkürler. Cimbom için çıldırdık. Ve son olarak:
**HEDEFE ULAŞTIK!**
(Hedefe 3 kaldığından beri her maç konusuna yazdığım hedefe ulaşma cümlesinin son halkası)
Ayrıca tribündeki **ÇOCUKLAR İNANMAYIN DEMİŞTİK** pankartı çok hoşuma gitti. Birde Aziz Yıldırım resminin yanındaki "ÇILDIRIN ÇILDIRIN ÇILDIRIN":)