Müthiş bir sezon geride kaldı Galatasaray da Aldıkları Lincoln'ün sakatlıkları mı , Seyircisiz maçlar mı , 6 maçı td siz oynamaları mı , Maddi sıkıntılar mı?
Vız geldi tırız gitti Sonuna Kadar herkesten alkışı hak etti bu sezon bu takım bence.
Ama Fenerbahçe ve Sivasspora değinmeden geçemeyeceğim
Fenerbahçe bu sezon avrupada çok önemli işler yaparak 2002 den beri beklenilen o başlangıç atağını yaptı ve Ülkemizi elinden geldiğince iyi temsil etti onlarıda tebrik ediyorum.
Sivas ise Lige tamamen farklı bir soluk getirdi. Dış dünyanın Türkiye ligi üzerine olan ilgisini arttırdı. Yine ülkemiz adını büyük bir iş yaptılar ama şu an bulundukları konumu haketmediler bence.