FTK maçları


Yattara, Jabi, Traore, Moawad afrika kupalarında. Sakat oyuncular da var. Kısıtla kadroyla elimden geleni yaptım. Ama kaleyi tutan 5 şutun 5i de gol. Kaleci ne iş yapar anlamıyorum :( rafaeli de satınca beceriksiz adamlara kaldık.. Bu arada rafaelden gelen paradan transfer bütçesine 0 $ aktarılınca da berbat bir transfer dönemi geçirmiş olduk. Bu sezon en iyi yerde bitirmeye çalışacam.. Şampiyonluk gitti kupa allah kerim :(

Elimden gelenin en iyisi bu. Afrika kupası hala bitmedi. Kısıtlı kadroyla bu kadar.

Yine manisa.. Öne geçtik, defansımız sağ olsun gene kaybettik..
FTK maçları



Beceriksizlik diz boyu. Degaj vuruşundan sedatın önüne düşen topu kalecim ve savunmam seyretti. Çıldırmamak elde değil.

FTK çeyrek finak ilk maçı. Kupaya tutunalım dedik orda da galatasaray çıktı karşımıza. Hakan'ın Henryleşeceği de tutunca ilk maçta böyle bir skor çıktı. Afrika kupası belimizi büktü.


Kısıtlı kadroya rağmen bastırdık, kontraları ve nondayı önleyebilsek eleyebilirdik.
Şampiyonluk gitti kupa gitti. Geçmiş olsun :)

Oynayamadık kaybettik.
Bu berbat durumda izlediğim transfer politikasının yanlışlığının etkili olduğunu düşünüyorum.
Ara transferde en çok gol atan oyuncumuzu satıp parasından da beş kuruş alamayınca iyice ortada kaldık.
Zaten Rafaeli satmak da başlı başına bir hataydı. Gelecek sezonu bekliyoruz (ne kadar gerçekçi bir kariyer :):):) )

Ben daha ne edeyim bu takıma. Defans ve forvet hattım tam bir işkence :(




Artık puanların derdindeyim. Ezilsek de önemli değil yeter ki kazanalım.

Lig sonuncusuna karşı normal bir skor.
PUAN DURUMU


Aha da sözün bittiği yer.. Bir takım böyle skorlar almamalı. Korner sonrası çabuk kullanılan degajdan gol yemek de neyin nesi. :/

Güzel oyun güzel skor.

Topa sahip olma oranın pozisyona dökemedik. Kontra atakla iki gol yedik. :/

Yine yenilen akla mantığa sığmaz goller.



------------------------------------------------------------------------------
Genel olarak sezonun özetini yapayım. Aslında iyi bir başlangıç yaptım sayılır. Ama inter toto maçları, uefa maçları derken bir türlü taktiği oturtamadım. Bu sebeple akıl almaz puan kayıpları yaşadım, özellikle Kasımpaşa ve denizli beraberlikleri defansa ve kaleciye olan güvenimi iyice sarstı. Manisa ve kayseri gibi takımlardan fark yemem ise açıklaması yapılamayacak şeyler. yarıştan erken koptuk. Afrik kupası sebebiyle yaklaşık 1 ay kısıtlı bir kadroyla ortada kalınca, devre arasındaki başarısız transfer dönemi ile beraber ilk 4 çok zor bir hal aldı. Kupaya da çeyrek finalde veda edince hiç beklemediğim bir biçimde berbat bir sezon geçirmiş oldum ve ligi 6. sırada bitirdim. Önümüzdeki sezona en iyi şekilde hazırlanmaya çalışacam.