
Lige şanssız bir denizlispor beraberliği ile başladık.

Şampiyonlar ligi ön eleme 3.turunda kurada çeke çeke liverpool'u çekince işimiz zordu tabiki.İlk maçtan beraberlik çıkardık üstün oyunumza ragmen.

Sivasspor karşısında hak edilmiş bir galibiyet aldık.

Kelimelerin tükendiği an.Adeta ezildik... Ama aklımız liverpool maçında idi tabi :p

Anfield Road'da bu sonuç kaçınılmazdı...Yolumuza UEFA kupasında devam ediyoruz.Ön eleme turunda rakip portekiz temsilcisi Ferreira

Liverpool maçının moral bozukluguna ragmen güzel skor.

Zorlu bir deplasmandan 3 puanı aldık yine.

Yediğimiz 3 atak ve 3 gol...Rakipleri hafife almamamızın bedeli...

Sezon başından beri sakatlık belasıyla ugrasıyoruz.Mehmet Yıldız ve Alex'i de kaybettik bu mac ama macı aldık.

Eksiklerimiz sebebiyle bir kötü sonuc daha.

İnanılmaz bir şekilde yenik duruma düşmemize ragmen cevirdik macı ve UEFA'da gruplara kaldık.Grupta Tottenham, Benfica, Rennes, Cluj var...

Lider besiktasi süper kupadan sonra ligde de bozguna ugrattık.

Deplasmanlardaki başarısızlıgımız devam etmekte... Aklımız yine avrupada tabi :P

UEFA Kupasına güzel bir başlangıc...

Resmen ezdik ama anca 1-0 kazanabildik...

Galatasarayı da ezdik ama hakemler müsade etmedi kazanmamıza.Skor 2-1 iken kezman'a yapılan bir harekette verilmeyen net bir penaltı bizi bitirdi.Mactan sonra hakemi eleştirmeme ragmen federasyonun ses cıkaramaması adeta Ulusoy'un yaptıklarını kabul etmesi gibiydi.

Hakemler kudurdu bir kere ve ofsayttan yediğim golün sayılması ile maç bir anda döndü.Yine yaptıgım sert acıklamalara karsı sessiz kalan federasyonun amacı iyice ortaya cıkmıs oldu.Ama biz de ligden koptuk yavas yavas.

İstatistiklere bakıp mac sonucunu sorsan bir kişiye farklı kazandıgımı söyleyebilirdi,ama sonuc inanılmaz.Bunda 50 metrelik geri pası ayagının altından kacırıp gol yememize sebep olan volkan'ın da payı büyük

Avrupadaki yürüyüşümüze emin adımlarla devam ediyoruz.

Ezici bir oyunla ankaragücü deplasmanından 3 puanla döndük

Çok iyi oynamasak da kazandık ve gruptan çıkmayı garantiledik.Eğer benfice karsısındaki son mactan en az beraberlik alabilirsek lider olarak cıkıyoruz ve nispeten daha kolay bir rakiple eşlesecegiz.

Bu da 14 hafta sonundaki puan durumu.Malesef gidişat iyi degil.Ulusoy federasyonu yolumuzu kesme cabalarında başarılı oldu bu vakte kadar.Bakalım geçmişte oldugu gibi tekrar 11 puan geriden gelip şampiyon olabilecek miyiz :) Ek olarak defansımızın gösterdiği performans da tam bir felaket su ana kadar.Alex ise sezon basından beri 2 ay takımdan uzak kaldı toplamda.Keza Mehmet Yıldız'da 2,5 ay kadar yoktu.Sakatlıklar canımızı sıkıyor...