adezottis Orjinal Mesajı Yazan: JucY Galatasaray - Trabzonspor Trabzonspor - Ankaraspor Prestij İçin Çıkılan Maç: Trabzonspor - Everton Uefa'daki Rakibim(Şansda bir yere kadar:o) İkinci Tur İçin Rakip.Tanıdık Bir İsim Var:Beşiktaş Beşiktaş - Trabzonspor Kaçan Şanslar:O --------- Tatile gittim 1 maç.Tr Cup'da Eskişehirle berabere kaldım. Eskişehir benim takım olacak o kadar:D
aziiiiz kariyerini tamamını okudum trabzona baya iyi gençler kazandırmışsın yalnız forvet hattın biraz şişmiş gibi başarılar
Ronaldinho 80 Orjinal Mesajı Yazan: aziiiiz kariyerini tamamını okudum trabzona baya iyi gençler kazandırmışsın yalnız forvet hattın biraz şişmiş gibi başarılar Şişmiş derken ??
Ottoman Hami güzel gidiyorsun ama ligde yaşadığın puan kayıpları seni sıkıntıya sokabilir.O yüzden biraz daha dikkatli ol.UEFA'da başarılar.Her ne kadar zor olsada.
el kun Orjinal Mesajı Yazan: R10_HUSO Orjinal Mesajı Yazan: aziiiiz kariyerini tamamını okudum trabzona baya iyi gençler kazandırmışsın yalnız forvet hattın biraz şişmiş gibi başarılar Şişmiş derken ?? bayağı fazla demek istedi herhalde:confused:
Hqmi Sağolun arkadaşlar ss'leri akşama atıcam.Forvet hattım biraz şişti ama Agouda'yı kiraya gönderebilirim.Toto Tamuz'u AMC'de oynatıyorum.Stancu ile Umut da hangisi formdaysa onu oynatıyorum.
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_ Hami 3000. mesaja bi kaç mesaj kalmış:) 3000. mesajı buraya göndercem:P
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_ 2 mesaj kalmış hami Evet okadar kaldı.Maçları şuan oynuyorum,şuanakadar iyi sonuçlar,akşama göndericem bütün ss'leri.
Hqmi Trabzonspor - Bursaspor Rahat bir maçtı:) Ayman İle Yollar Ayrıldı Vestel Manisa - Trabzonspor Turkish C Grubu Ankaraspor - Trabzonspor Piatti Show Yaptı Trabzonspor - Kasımpaşa Fevkaledenin fevkinde bir maç
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_ Herşey çok güzel,piatti bir dakika içinde iki gol atcakmış ama... Piatti penaltı kullanıyordu,vurdu kaleciden döndü.Oda sonra tamamladı;)