Orjinal Mesajı Yazan: R10_HUSO
Öncelikle başarılar dilerim. UEFA'da WERDER BREMEN ile eşleşmişsin :confused: hemen ümitsizliğe kapılma. Nede olsa TS bence belli olmaz ama bremen büyük olasılıkla turu geçer BJK ye rakip olur. Ama senin kazanman için arkandayıss kendini yalnız hissetme.:)
Belli olmaz belkide yenerim:)Süpriz olabilir.
Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
hami samiyende kötü yenmişiz sizi :D ama olsun sen benım için o maçı vermişsindir cimbom a eminim beni üzmemek için yaptın dimi :D:p:p:D
Hiç sorma abi maçı açtım,internetteydim sonra bi maça baktım 2-0 şok oldum:eek::DAma sonradan seni üzmemek için alsın Gs'dedim:P
Orjinal Mesajı Yazan: Wolborq
bravo hamicim bende bir tsli olarak gurur duydumm inş werderi elersin
Sağol.İnşallah eleriz Werder'i.
Orjinal Mesajı Yazan: Wolborq
hami bişe daha sorcam sen oyunun türkçesini nerden indirdin verebilirmisin
http://rapidshare.com/files/112405683/languages.rar.html
Ben bunu yükledim az çok Türkçe
Orjinal Mesajı Yazan: Wolborq
ya bende bi piattiye teklif atttım roma fieorntina udinese vs hep teklif attı :S
Bak şimdi.Piatti'ye teklif götürceksin.Kabul etcekler.Sözleşmede verebildiğin kadar maaş var ki büyükleri kabul etmesin.Ben hep bunu uygularım ki oyuncuyu ben alim.Geldikten hemen sonrada daya 2012'ye sözleşmeyi.Çünkü ilerde büyük küplere bedavaya gitmesin.Daha yeniliyemezsin.
Orjinal Mesajı Yazan: Cristiano_7_17
hamicim super gidiyorsun... kusura bakma ama sanirsam seni inonu'ye gommusuz gibi :D
neyse konu su an Trabzon. simdi bremen ustunde gercek bir insan yani senin benim gibi insanlar olunca super oynarlar sen canini sıkma. sonra bjk'yide yenersin ufada :D hadi basarilarin devamina....
Bu sene büyük maçları kazanamadık.İnönüye gömüldük gibi oldu:PSAağol;)
Orjinal Mesajı Yazan: BarnETTa44
Basarılar cok iyi gidiyorsun
Sağol;)