Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Simon Orjinal Mesajı Yazan: JucY Transfer yapcak mısın? Sadece alıntı yaparak mesaj yazmak yasak.Haberin olsun.
qwe321qwe espanyol kotu aldığım yerde bitirdim zaten go on holiday yaptım son 3-4 macta oylesine bos gecmesin diye başvurdum oraya