qwe321qwe Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_ Tebrik ederim,senin ilkonbir orda:D bide carignano,carlitos ve sommer hariç hepsi benim transferim :rolleyes:
qwe321qwe stabæk i geçip cl e kaldık işte grubumuz: sevilla başımın belası kimle lig kursam hep grubumda inter i yenmiştim bjk ile sevilla ya bi diş geçiremedim...
qwe321qwe Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_ Burada UEFA'ya gitme şansın çok yüksek:) aynen öyle ama belki bi şans umut dünyası işte...:)
qwe321qwe Orjinal Mesajı Yazan: JucY Bencede bu sefer en azından UEFA :) ama işler yine zora girdi bakalım n'olucak birazdan yollarım ss i zaten uefa a kalamazsam basıyorum istifayı
qwe321qwe yine olmadı istifa ediyorum AAA lig tablosuna dikkat edin daha yeni dikkatimi çekiyo.7 maç yapmış gözüküyoruz.:) hemde ben de gs de 4 puan aldı 5 deil.
Cemil KAYA **maç esnasında puanı guncellıyorya sen 0-0 ken açmışsın sana 1 puan vermış ama daha sonra düşmemiş takılmış buyuk ıhtımalle maç sonunda düzelmiştir o sen yenıden bak puan durumuna ama bazen oluyor boyle takılıyor oyun maç bitince düzelir genelde**
qwe321qwe sezon sonuna kadar espanyol la anlaştım ama kısa sureli die ss atmadm sezon bitince yeni bi takıma gideceğim onları yollarım
qwe321qwe Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA maç esnasında puanı guncellıyorya sen 0-0 ken açmışsın sana 1 puan vermış ama daha sonra düşmemiş takılmış buyuk ıhtımalle maç sonunda düzelmiştir o sen yenıden bak puan durumuna ama bazen oluyor boyle takılıyor oyun maç bitince düzelir genelde iyi de 7 maç nasıl oluyor peki... hata var herhalde problem değil ya her türlü elendim işte :)
qwe321qwe Orjinal Mesajı Yazan: Oguzhan06Ank Espanyolda başarılar güzel seçim ;) eyvallah ama yeni kontrat imzalamayı düşünmüyorum klübün mali sıkıntıları var.
qwe321qwe espanyol la olan yarım sezonluk kontratının bitmesinin ardından chelsea ile anlaştım Son güncelleme 12.05.2008, 17:54 tarihinde frkntmac tarafından yapıldı.