Güzel transferler.Ligde lidersin,söylemiştim zaten:p UEFA'yı dert etme bu sene tecrübe kazandın,seneye daha iyi yerlere geliceksin;) Hazırlık maçları ayarlaman güzel olmuş,takımın kondisyonunu en üst seviyede tutarsın.
EDIT:1400.mesajım bu kariyere kısmetmiş:p