






tablonun düzelmesi üzerine uzun bir süreden sonra medyaya demeç veren basel teknik direktörü takımın yavaş yavaş potansiyelini göstermeye başladığını belirtti.önlerinde önemli bir groningen maçı olduğunu belirttikten sonra uefa da hedeflerinin yüksek olduğun ancak çok kaliteli başka takımlarında bulunduğunu (FC Bayern, Atletico Madrid , Fiorentina) ekledi.

Basel teknik direktörü ayın menajeri...
Son güncelleme 03.05.2008, 17:15 tarihinde frkntmac tarafından yapıldı.