Cemil KAYA HOLLANDA LİGİ 8. HAFTA MAÇI PSV 8. HAFTA HOLLANDA LİGİ 9. HAFTA MAÇI PSV 9. HAFTA HOLLANDA LİGİ 9. HAFTA MAÇI AJAX 9. HAFTA HOLLANDA LİGİ 10. HAFTA MAÇI AJAX 10. HAFTA ŞAMPİYONLAR LİGİ 4. MAÇLAR HOLLANDA LİGİ PUAN DURUMU
_Mokoena_ ŞL 3. haftada Cemil Abi Arsenal'den fark yemiş, ben de korktuğum Sporting CP'yle berabere kalmıştım. 4. haftada da durumlar değişmedi. Aynı takımlarla yapılan rövanşlarda Cemil Abi'li PSV, Arsenal'e 4-0 yenilirken ben de evimde 3-1 öne geçmemize rağmen 3-3 berabere kaldık.
Cemil KAYA **evet sertaç CL de pek de başarılı sayılmayız ama ben guruptan çıkmak istemıyorum UEFA ya gecmek istiyorum 3. olmak hedefım orda daha uygun rakiplerle karşılaşabılırım takım yenı oldugu için iyi oynayamıyor baksanıza arkadaşlar 2 maçta 11 gol yedik**
Midd cemil abi ve sertac cok iyi gidiyorsunuz cemil abi arsenal yine yenmiş ama olsun takma kafana belki yine mac yapma sansın olur bu sefer öcünü alırsın sertac sportingle berabere kalmısın ama bişey olmaz telafisini edersin.ligdede 10da 10 yapmısın cok iyi cemil abi ligde artık performansını yükseltmişin ligde 2 niz büyük cekişme yasıyacaksınız:p
_Mokoena_ Ben de taktik değiştiricem Avrupa maçlarında. En kötü UEFA'da devam ederim... Cemil Abi'nin eksik 3 maçından galibiyetle ayrılacağını düşünürsek 2. liğe yükseliyo...
Ottoman Harika gidiyorsunuz beyler:) Sertaç senin durumun ortada:) Cemil Abi bir daha Arsenal'le karşılaşırsan tatile çık:p
Ronaldinho 80 Bencede Harika gidiyorsunuz. Ligde durumlarınız bence çok iyi çünki maç eksikleriniz var. Başarılarınızın devamını dilerim.
el kun Sertaç Abi iyi gidiyorsun;)Cemil Abi sende fena değilsin:o + olarak;Oh be biraz ilerleyebildik:D
_Mokoena_ Devam ediyoruz... Sırada: **PSV** vs. Roda JC Feyenoord vs. **AFC Ajax Amsterdam ** Ligin başından beri 2. önemli maçım.
Cemil KAYA HOLLANDA LİGİ PSV EİNDHOVEN 10. HAFTA 6 haftadır üst üste kazanarak takımı üst sıralara taşıdım artık benı kımse tutamaz HOLLANDA LİGİ AFC AJAX AMSTERDAM 11. HAFTA sertaç ilk puan kaybını yaşadı benım için iyi oldu bu kayıp
_Mokoena_ Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA 6 haftadır üst üste kazanarak takımı üst sıralara taşıdım artık benı kımse tutamaz Benimle Amsterdam ArenA'daki maçınıza kadar Sayın Kaya :P:D
Wenger İki takımda iyi gidiyor.Başarılar ikinize de ama Ajax ı daha çok sevdiğim için onların daha başarılı olmasın istiyorum :P
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: Sergio Leonel Aguero Sertaç Feyenoord deplasmanından iyi dönmüşsün yine de.Cemil Abi sende harika olmuşsun yav:) sağol tarık bu arada senı görmek güzel nerelerdesin kardeşim ayrıca sayın ARGAT amsterdam arenadan başımız dik çıkacağız bunu unutma
_Mokoena_ Orjinal Mesajı Yazan: Wenger İki takımda iyi gidiyor.Başarılar ikinize de ama Ajax ı daha çok sevdiğim için onların daha başarılı olmasın istiyorum :P Teşekkür ederiz. Sırada: Heerenveen vs. PSV AFC Ajax Amsterdam vs. Willem II