Bugünlük bu kadar. Yarın akşam devam ederiz.
Hollanda Ligi'ndeki başarı yetmiyo. Ligde zor 3 takım var. Gerisi bizdeki OFTAŞ, Kasımpaşa kalitesinde...
Avrupa'da başarı şart onun için. Şimdiye kadar Avrupa'da Cemil Abi'nin de benim de istediklerimiz tam anlamıyla olmadı. Bakalım neler olacak ilerki günlerde??