BİRİ YARDIM ETSİN LÜTFEN :S
eve geldim kayıtlı oyun açılmıyorr!!!
YARI FİNALE ÇIKTIYDIM YA
yardım edin lütfen

bu hatayı neden verir durduk yere arkadaşlar
Edit: araştırdım biraz oyun tam olarak save yapmadan bilgisayarın kapanması sorun yapabiliyormuş bende aceleden hızlı save yapıp bilgisayarı powerdan kapattım giden gitti valla
Sen kalk Beşiktaş'la CL Liginde yarı final yap sonra oyun bozulsun :D
Yeni kariyerime Shalke ile başlangıç yapacağım hayırlısı ..