Selam arkadaşlar Forum'u gezerken böyle bir bölüm görünce bende Beşiktaş kariyerimi paylaşayım dedim.
Kariyerimde İngiltere ve Türkiye'yi seçtim.Takımım olarak bir fanatik olarak Beşiktaş ile başladım
Cm 01/02'den bu yana hiç şaşmadığım 4-1-3-2 Taktiği ile sayısız kupalar kazandım

İlk sezon yaptıgım transferler

Ricardinho yu gönderip yerine Bikey'i aldım. Birde sol defansa Carlinhos'u aldım ve harika bir transfer yaptıgımın farkına vardıgımda R.Madrid, Sevilla gibi dünyaca ünlü kulüpler oyuncunun peşine düşmeye başladı bile fakat satmayı düşünmüyorum (: Çünkü oyuncunun resimde göründüğü gibi harika bir profili var.

Şuanda 2.sezondayım ve bu konuyu açarken Şampiyonlar Ligi'nda gruptan 2. olarak çıktım. 1st Knockout Rnd maçlarına terfi ettim işte son fikstür tablosu ve capslar



İlk sezonda lig şampiyonluğu ve süper kupanın yanında şampiyonlar liginde yine gurupta savaştım
2. Sezon bütçeyi fazla zorladım ama güzel transferler yaptım :)

Lulinha'yı taksitle alıyorum
Morais'in peşinde 30 küsür kulüp vardı almak için (bunu da taksitle alıyorum) para yetmiyordu ilk hafta erteledim fakat elime para geçmeyince bende "Adjust Budget" bütçeyi ayarla dedim kaptım :D
__________________________________________________________________________________________
Arkadaşlar başka hiçbir yerde bulamayacağınız bu mükemmel " Fm 2008 Personel Kadrosu " listemi mutlaka dikkate alın!

Bazı arkadaşlar forumlarda personel yardımı istiyorlar bu listede özellikle gençlerin gelişimine mükemmel katkısı olacak antrenörler var bir kaç antrenör caps'ı vereyim. İlk sezon gelmeyebilirler fakat çoğunu 2. sezon kontrat önerip aldım
Krzysztof Dowhan - Dünya Klası

Fabio Mahseredjian - Kıtasal

________________________________________________________________________________________________
az sonra elemelerde kiminle eşleşeceğimi öğreneceğim :) ve devamlı sizlerle paylaşmak istiyorum lütfen merak ettikleriniz varsa sorularınız ve yorumlarınızı esirgemeyin