Ronaldinho 80 Gerçekten müthişsin ligi almıissın Şampiyonlar ligini almışsın yılın manajeri seçilmişsin bundan iyisi uzayda futbol:D bence FA Cup'ta senin. sen kupaların korkulu rüyasısın artık:)
el kun Orjinal Mesajı Yazan: frkntmac tebrikler peki başka takıma geçmeyi düşünmüyormusun kazancak ne kaldı ki...:p :) yok bea daha burdayım klüp 2010'a kadar sözleşme yapmak istedi ben 2009'a kadar işaretledim.Yani 2009'a kadar burdayım!
qwe321qwe agüero transferi harika transferlerin performansları da çok iyi yeni sezonda iyi geçicek anlaşıldı
el kun Orjinal Mesajı Yazan: yasarumit alt yapıyla alakası yok en geç 3 sene içinde deişmez as! :D Adamı zaten şu nedenle aldım,Gelecek sezon Carragher'ı satıcam,onun yerine Leo'yu oynatcam.
Ronaldinho 80 Sende almadığın kupa bırakmamışsın şimdi o oyunda zevk kaldımı??? Ama yinede tebrik ederim.