Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Simon
Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Simon
cok iyi bir teklif ne yapmayı planlıyosun .
teklif ortada,çok cazip,kabul edip yeni genç yetenekler almayı düşünüyorum,ama sizin fikrinizide almak isterim
Fikriniz nedir?
Paraya acil ihtiyacın yoksa satma ancak onun yerine adamın var veya ben onun yerine genc dinamik adam alcam diosan sen bilirsin.Ama Teklif baya iyi he bir de milan macı kötü olmus en azından 1 farkla yenseydin avantaj olurdu
Milan'ın teklifini kabul ettim.Şimdi Xabi'nin sözleşmesini kabul etmesini bekliyoruz.
Onun yerine Agüero'yu alıp Owen'ı da satabilirim.
Sonra; Pato,Banega,Higuain'i alabilirim.