Teşekkürler arkadaşlar...
Okul falan bitince iş hayatına atıldık mecbur :D Çalıştığım için fazla vakit ayıramıyorum oyuna da,buraya da...
Oyuna başlarken sadece İngiltere,Türkiye ve İtalya liglerini açtığım için takım sıkıntısı çektim.Newcastle,Arsenal,Chelsea ,Milan ve Fiorentina'dan gelen teklifleri reddettim.Açıkçası büyük,kendini ispatlamış takımlar pek ilgimi çekmiyor.Tottenham gibi orta sıra takımlarını seviyorum.6 aya yakın bir süre boş gezdikten sonra,zor durumda olan takımımı kurtarmak için Fenerbahçe'ye geldim Engin İpekoğlu'nun yerine...
Geldiğimdeki Puan durumu şu şekildeydi.

Benden önceki fikstür ise şu şekildeydi :

Galatasaray ligi domine etmiş.Transfer bile yapamayan bir bütçe var.
İlk maçımda,kupada Ankaraspor'a 3-2 yenildim.
Luis Fabiano'yu aldım serbest transferden.

Garibanlığın gözü kör olsun.
Kadromun son durumu :

Karşıyaka'yı zorla 1-0 yendikten sonra,futbolumu yavaş yavaş ortaya koymaya başladım ve Manisa'yı 5-3 yendim.

İlk derbimde ise İnönü'de 1-0 kazandım.

Şu tablodan yakalamak zor ama imkansız değil...:)