Ligde üst üste 2.Kez Şampiyon oldum evet..Hatta FA Cup'ı da üst üste 2.kez aldım.
Mustang hocam , ManU maçında şike var gibiydi :D Her topum gol oldu,garip bir maçtı :/ Agliardi var üstelik kalelerinde 25 Milyon €'ya aldılar :D
Mert hocam , daha önce almıştım 1 kez CL'yi..Ama 2 yıldır alamıyorum :) Bu sezon hedeflerimiz arasında var yine tabi ki...
Transfer Durumum

Gareth Bale'i 25 Milyona Barça'ya sattım.Kulüp rekoru oldu bu transfer.Daha önceki rekor 20 Milyon ile Carrick'e aitmiş.Bale'i satmamdaki ana etken ; Antunes gibi müthiş bir alternatifim olması.
Danny Rose,Chris Gunter ve Andy Barcham gibi para kazanacağım isimlerin bedavaya gitmesi ise kötü oldu.Özellikle Danny Rose müthiş formdaydı ve Arsenal 5 Milyon verdi,reddettim :D Sözleşme imzalatamadık ama elemana :o
Transfer Ettiğim Oyuncuların Özellikleri


(Çok iyi bir form sergiliyor şu an...)

Woodgate'den doğan stoper boşluğu için aldım.Genç ve yetenekli bir stoper.

Uzun zamandır peşindeydim.Bedavaya aldım.Pivot Santrfor.Üstelik kariyerli ve çok golcü.

Bale'den dolan boşluktan dolayı aldım.Antunes'in yedeği olacak.Özellikleri oldukça iyi.
Berbatov'un özellikleri iyice düştü.Yaşı 32..Satılığa çıkardım hiç talip yok.Yedek takıma yollayacağız artık...
Hazırlık Maçlarım

Community Shield
Nihayet aldım şu kupayı :D

Ligimizde başladı.Ligden ilginç bir skor enstanesi yakaladım bu arada onu da paylaşayım :D
