ARK ŞİMDİ KURAMIYAN ARK LAR İÇİN KURULUMU ANLATIYACAĞIM
OYUNUN 2 PARTINIDA İNDİRİN KURDUKTAN SONRA OYUNU KURDUĞUNUZ YERİN İÇİNDE kitserver DOSYASI VAR ONU AÇIN İÇİNDE İMG DOSYASI VAR İÇLERİNDE cv_0 cv_1 cs rv_e dosyaları var onları AFSExplorer programıyla importlayın. oyunu kurduğunuz yerde kitserver var onu importladıktan sonra kitserver içndeki imgyi silin kitserver i normal pes 2008 içine atın sonra kitserver setup deyin install layın bu kadar uzun olsada kolay iyi oyunlar