HaLuK çalıştıramadım :( lanet olsun şu vistaya napcam ben kuruyorum exe ye çift tıklıyorum oyun açılmıyor :(:(
umtoztkn Orjinal Mesajı Yazan: plare Güzel bir calisma, yapanlarin eline saglik. Ancak ben yamayi tavsiye etmiyorum, cünkü kadrolar güncel degil ayrica oyundaki adamlardan iki tane falan oluyor. Mesela Orhan Ak, Hakan Baltaya cevrilmis, top ona gelince Orhan Ak diyor spiker. Oyunun orjinal kalmasi daha iyi fikrimce.. Yine de denemeye deger.. Iyi eglenceler öyle bir sorun varsa editten orhan ak sesini hakan baltaya çevir olsun bitsin. yama için sagol.
palio arkadaşlar bende bu yamayı indirdim rarlı dosyalardı ama part 1 tamam ama part 2 boş diyor... part1 den yükleniyor oyuna setup oluyor ama oyuna girmiyor hata veriyor yardımcı olabilirmisinz
m.ikbal güzel yama saol ama bişi sorcam hani oyunda olmayan 100 tane oyuncu eklenecek ya milli takımlaramı kulüpleremi:D:D:D
murathas07 yaa bu oyunu yukleyen arkadaslar bana ACİL bu oyunun PES2008_EDIT01 dosyası gerekıyor yanlıslıkla sıldım takım ıslerı degıstı lütfen bırınız verebılrımı:(
budaklar valla güzel paylaşım sağol.Yaklaşık 1 aydan beri kullanıyorum ve son derece kaliteli patch.Teşekkürler.
murathas07 arkadaslar yokmu kımsede PES2008_EDIT01 bu lutfen acıl lazım oyunun zevkı cıkmıyo boyle hadı beş dakkanızı almaz
ishakki bu yama için offical patch 1.0 ve 2.0 kurulması şartmı ? bende ikiside yok ve yamayı çalıştıramadım ?
nonamezx bana bu yamanın içindeki options file lazım..türk milli takımında kimler var bide her ülkenin en son kadrolarımı
fatih__15 arkadaslar ben yükledim ilk basta oyuna girdi oyun harikaydı sonra klavye ayarlarını yapıp bidaha girdim fakat her acısımda siyah bi ekran arkadan müzik calıo oyun calısıo ama ekran siyah bilgisayaarımın özellikleride cok yüksek... bi yardımcı olurmsuunuzz
Mad_Dragon Arkadaşlar yakında başka bir ekibin (sanırım GamingAccess ekibi) Euro 2008 Patch'i çıkıyor. Onda tüm kadrolar ve tüm numaralar gerçeğiyle aynı olacak...