Aykutun inanılmaz hatalı yediği gollerle zora giren maç 90da Arda'nın golüyle geri dönüyor,ama şu ana kadar 1 gol yiyen takımın bir maçta 3 gol birden yemesi Teknik Direktörü çok kızdırıyor!


Ve işte sezonun 2. derbisi gelip çatmıştı,formda Galatasaray kendi evinde güçlü Beşiktaş'ı ağırlayacaktı...
Galatasaray maçta baştan sona üstün oynamasına rağmen sonuca gidemedi ve maçtan gol sesi çıkmadı:(
Bu da yetmezmiş gibi bir de Falcao 1 ay sakatlandı,fakat Sir Ömer SARAÇ telaşa gerek yok kadromuz yeteri kadar geniş dedi

Ve Galatasaray Sivas'a patlıyor! Nonda hayat onda...


UEFA kupası gruplarında 2. maç deplasmanda Utrecht maçı. Ümit Karan'la erken bulduğumuz gol bize 3 puanı getiriyor.

Avrupadan dönüş rehaveti


Sıra geliyor UEFA gruplarında 3. maça rakibimiz Bordeaux'u Ali Sami Yen'de yenersek büyük ihtimalle gruptan lider çıkacağız. Bunun bilinci ile maça çıkıyoruz. (Bu arada fikstür bizden yana:) )