UEFA maçından sonra kupaya dönüyoruz.Rakip kolay 2-0 kazanıyoruz

UEFA kupası ilk grup maçında Tottenham'ı evimizde konuk ediyoruz ve maçı Barruso'nun muhteşem füzesi ile koparıyoruz.

Son sürat lige dönüyoruz ve Avni Aker deplasmanındayız.Büyük takımların korkulu rüyası Avrupa maçlarından sonra rehavet başımıza gelir mi diye düşünürken bu zor deplasmandan 1-0'lık galibiyetle dönüyoruz

TSL' de erteleme maçında G.Birliği deplasmanına çıkıyoruz ve bu sene takımın en çok aldığı skor 1-0'la yine kazanıyoruz.

Ve işte TSL'deki puan durumu.Yenilen gol sayısına dikkat çekmek istiyorum:cool:
