Theo WaLcoTT ss arkasında yanı gozukmeyen tarafta adam fln yoksa ... kı yoktur bnce raula atıyosa ofsayttır yanı :D
Cr9 Ofsart DEil bence çünkü diğer oyuncuyla aralarınaki mesafede mause'u sola doğru kaydırarak getirdiğinde tam geliyor (Sola kaydırıyoruz çünkü görüntü sağ taraftan)
BERoKoNy Orjinal Mesajı Yazan: _ILKER_ Ofsart DEil bence çünkü diğer oyuncuyla aralarınaki mesafede mause'u sola doğru kaydırarak getirdiğinde tam geliyor (Sola kaydırıyoruz çünkü görüntü sağ taraftan) haklısın
merakli12 bence oyunda ofsaytların falan verilmemesi daha gerçekçi olur ea o yüzden öyle yapmıştır.. çok gerçekçi ayrıca hemen alıcam bugün