Tomas Rosicky bu golü iyice inceledim sahanın heryerine baktım kesin ofsayt ama golü yedim gol verildi video çekemediğimden resim veriyorum yorum sizin;)
Cristiano_7_17 arkadaslar ben burda en yuksek matematik yapiyorum :D ;) simdi acilari hesaplayip... islemleri yaptigimizdaaaaaa....ve bu pozisyonu bir ucgen halinde ele aldigimizda... acilari birdaha gozden gecirdigimizde ofsayt olmasi %87.5 olarak gorunuyor bunu goz onunde bulundurarak yan hakemin salakliginida isleme katarsak aci ofsyat olmasi %51 olarak hesaplanirrrrr :D bunun hepsi uydurmaydi ama nasil?
07fb07 ya resim yamuk falan değil ofsayt ama bu taraf yani sol kanat tam görünmüyo adam yoska eğer bu açıdan ofsayt
Tomas Rosicky yeni resim dün çektim ama acele ettiğiimden unuttum bıktık şu hakemlerden:D her yerde çıkıyorlar karşımıza:D
Gamemaster **Net Bir Ofsayt Fifa Yani Ne Olacağı Belli Olmuyo Bi Kere Bende 9 Futbolcu Sahadan Cıktıydı Kaleci Ve Bir Tane Adam Vardı Gol Yedik Yaf İşte Fifa Yani:mad: **
Tomas Rosicky çıldırcam bi gol daha yedim ofsayttan:mad: eskiden ofsayt açma kapama vardı belki o ayarlanmamıştır dedim ama eskiden veriyordu bulamadım şu ayarı biri ne olur göstersin
FIFACI_09 kolay oyun ayarlarından yapabilirsin ama fifanın işi belli olmaz belki kaldırmıştır bende var ofsayd açma kapama
Tech_Ceza Bariz ofsayt erman hocam hakem hatası var burada :D:D:D:D Hakem türk hakemlerden mi acaba:D:D:D
Tomas Rosicky inanç arkadaşım saol ama sorunu buldum gold patchi yüklemiştim oyunda türkçe oldu bazı yanlışlar vardı ofsaydı kapalıya alınca ofsaytlar geldi :confused: