Cana39 photoshop arapça gibi olan masuda galiba... artık bir süre photoshopsuz ss koyucam sınavlar bitsin görsel şölen var!:D yorum bekliyorum sıradaki maçlar: FB-İBB 4.hafta İBB-BJK 5.hafta
Venom Özellikle Fenerbahçe maçı için tebrik ediyorum, inşallah hedefini gerçekleştirirsin; oyunda İBB gayet güzel bir takım kim bilir belki ilk 3 e bile girebilirsin.
adezottis Çok güzel gidiyorsun dostum ve resimler harika. Başarılar... --------------------------------------------------------------- Ankaraspor Kariyerim http://soccercenter.net/forum/konu/105266/pn/6/pp/10/sm/1205847
el kun Beşiktaş Maçı:Sondan gelmişsin güzel Ankaragücü Maçı:Biraz Zorlanmışın İnşallah Böyle Devam Eder Kariyerinin Devamında Başarılar
Cana39 teşekkürler Man City kariyerimede bakın! söz verdiğim gibi 2 sini de güncel tutuyorum... işte zorlu viraj!!!