Cana39 Efsane İBB geri döndü!!! Gelişmeler az sonra geliyor... İlk sezonun özeti ve 2. sezon sizlerle olucak... bu arada resimi ben yaptım yorumları bekliyorum
Cemil KAYA evet resimlerin çok guzel başarılar kardeş önümüzdeki sezonu maç maç takip etsek daha ıyı olur
Cana39 öle olucak:) biraz hızlı gidcem maçlara kadar;) Teklifler arttı... İntertoto da başarılı olduk! 2013 e kadar İBB deyim:)