crdsa Sebastian Kehl takımda mutlu değildi ve gitmek istiyordu. Biz de isteği nedeniyle izin verdik. 9,5 milyon dolar karşılığında Werder Bremen ile anlaştık. Devre arasında yeni takımına katılacak.
crdsa Hayır, çok hızlı bir şekilde devam ediyorum. SS için devre arasını bekliyorum. Unitedfc skininin sslerine bakan anlardı devam ettiğimi :p
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Hayır, çok hızlı bir şekilde devam ediyorum. SS için devre arasını bekliyorum. Unitedfc skininin sslerine bakan anlardı devam ettiğimi :p İlk yorumu ben yaptım yanlış hatırlamıyosam:)SS leri bekliyoruz.
crdsa İLK YARI BİTTİ. İŞTE DEVRE ARASINDAKİ DURUM : Takımım Dortmund'un maçları : Ligdeki puan durumu : Ocak ayı transferlerimiz :
Midd Ozan krdesim ligde az gol atmısın +6 avaraj var bunun icin sana saglam forvet lazım;) Bu arada Transferler güzel;)
Roy Keane Gençleri toplamışsın takıma.Birde Danimarka ekolü yaratmaya çalışıyosun sanırım takımda:p Az gol atıyosun,buna bir çare bulman lazım.Çok kolay puan kayıpları yapmışsın,altındaki takımlara özellikle.Bunları düzeltirsen ŞL vizesi bile alabilirsin bence;)