Barcelona 0 1 Manchester Unıtet
55 Nani
Gol sevinci

Ve KuPAyı alırken

ŞAMPİYONLAR LİGİ ŞAMPİYONU MANCHESTER UNITET!!!!!!
oZAN İRİş ile muhabir atasındaki diolog
M:Merhaba
O:Merhaba
M:Şampiyon oldunuz ne düşünüyorsunuz
O:Cok Güzel Bi duygu Takım cocuklar Cok iyi Mücadele etti Macı Yendik
M:Real madrdi cOK pozisyona girdi ne düşünüyordunuz sahada,Gol yersiniz diye korkuyomuydunuz
O:Tabi korkuyodum 90 da gol yeseydik Cok üzülürdüm real cok pozisyona girdi ama kalecimiz cok işler yaptı sahada
M:son haftalarda kötü performansınız vardı neden?
O:Cünkü Defansda sorunlar var Sol bek Ve ortada Oraya takviye yapcam
M:Mancterda traftarların cok büyük tezaratu vardı macı almanız büyük şeyi bu
O:Taraftarlarımıza Cok tskler bizi destekledikleri icin tesekkur ederiz
M:Peki tskler