mustang_17 kaç hafta kaldi ama iyi defanslar almişsini 2-3 sene sonra kaleciye ihtiyacin olcak dikkat et orta saha al lig bitince en azindan 2 tane
Midd Ve champıons League ilk mac Portoyu zor da Olsa kazanan Machester büyük avantaj yakaladı oZan iriş söle konustu;Cok güsel galibiyet aldık avantaj yakaladık rovansta turu geccegiz gözlerimizi league cupası Final macına Cevirdik diyen ozan iriş Blakburn macını beklıyor
Midd Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami İyi yenmişsin Ewt yendım sımdı League kupasını alarak yoluma devam etmek istiyom rakip blackburn Yenersem League kupası bizim OLcak
Midd Ve League kUpası Manchesterın Oluo Manchesterlılar cok mUtlu Ve işte League Kupası Manchesterın Manchester Teknık direktörü ozan iriş Cok mutlu Ve Daha dewamının gelecegini söledi
Midd Sagol Sükrü benı kariyerımde yalnız bırakmadın Champıon league de portoyu yenerek adımızı ceyrek finale yazdırdık
Midd Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_ mereak etme baya ilerledikten sonra mesaj yazanın bollaşır,Örnek:Cemil Abi ins şükrü
Midd Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_ yeni ssler bekliyoruz Gelcek birasdan bi sorun olduda galibiyetler devam ediyor
Midd manchesterın süper formu devam ediyor Ceyrek final rakibim Arsenal Cok güclü rakip Cok zor mac olcak