Gaziantep maçının moral bozukluğu ile Oftaş maçına çıkıyoruz ve zor da olsa kazanmayı biliyoruz. Bu galibiyet bizi sıralamada tekrar ilk sıraya çıkarıyor.


12. haftada gönül verdiğimiz renkler Galatasaray karşısına çıkıyoruz tek avantajımız sahamızda oynamamız ve bir hafta öneki aldığımız galibiyetin morali. Ama takım yine iyi oynuyor, Tevfik-Gomez ikilisi maçı koparıyor.

Manisa deplasmanında yine Tevfik'le çok erken öne geçmemize rağmen sahadan 3-1 yenik ayrılıyoruz,deplasmanlardaki başarılı sonuçlar sona ermiş gözüküyor.

Bu arada hafta arasında Trabzonun sürpriz bir şekilde sözleşmesini fesh ettiği Tomas Jun'u takıma katıyoruz,taraftarlar bu durumdan oldukça memnunlar. Bu transferdeki amaç Jun'u bir süre oynatıp iyi bir fiyata satabilmek,tamamen mali amaçlı yapılmış bi transfer

Bir sonraki hafta rakimiz 2. sıradaki Trabzonspor, büyükler karşısında iyi maçlar çıkaran takım Trabzon karşısından da beraberlikle ayrılmayı biliyor,aslında kazanabilirdik de

15. haftada Kayseri karşısında deplasmandayız maç boyunca üstün oynamamıza ve çok fazla pozisyona girmemize rağmen pozisyonları gole çeviremiyoruz ve sahadan 4-1 gibi ağır bi yenilgi ile ayrılıyoruz. Artık oyuncuları biraz uyarma zamanı geldi sanırım


Ve beklenen oluyor Galatasarayın aldığı kötü sonuçlardan sonra tenik direktörün görevine son veriliyor,inşallah iyi bir hoca ila anlaşırlar

4 büyüklerden sonuncusu ile ligin ilk yarısındaki maçımız İnönü deplasmanı ve deplasman faobisi devam ediyor

11 gün içinde yaptığımız ikinci maçta Beşiktaş karşı ilk maçın hırsı ile çıkıyoruz. maçtan önce oyunculara onlardan bir galibiyet beklediğimi söylüyorum,onlar da son dakika golü ile de olsa maçı kazanıyorlar ve yüzümü bir kere daha güldürüyorlar...

ve işte ilk yarı sonunda puan durumu,takım üstüne düşeni yaptı biz de devre arasında basından gizlenen transferlerle takıma takviye yapacağız

Bu arada oyuncularımızın çoğu takımların transfer listesinde ama ahengi bozmadan devam etmek istiyoruz ve çok iyi teklifler gelmezse hiçbir oyuncumuzu satma niyetinde değiliz
Ve devre arası geldi transfer dönemi başladı ve daha önce el sıkıştığımız oyuncular tek tek takıma katılmaya başladı. ilk olarak Hamilton'un Togo milli takımından arkadaşı olan Affo Errasa takıma katıldı. Hamilton takımda kendini yalnız hissetmesin ve yine biraz oynatıp oyuncuyu geliştirip iyi paraya satalım amacıyla yapılmış bir transfer daha

Sezon başında Vasco'dan aldığımız geleceğin Ronaldinho'su olarak görülen Alex de takıma katıldı,çok büyük işler yapacağına eminim

